0 Produse 0 Lei

Iaşi, Şoseaua Naţională nr. 198, Bl. B, 0730 11 22 30

News

Noutăţii service şi accesorii


                                 Ai reuşit sa-ţi spargi ecranul device-ului?


       Vino la MobiServ! Înlocuirea sticlelor curbate:

  Samsung   -    S7 Edge, S8, S8 plus, S9, S9 plus, Note 8, Note 9,  S10, S10 plus, S10 plus 5G si Note 10, S20 , S20 Ultra, S20 ultra 5G, S20 Plus, S20 Plus 5G, S20 FE, Note 20, Note 20 ultra, Note 20 Ultra 5G, Note 20 Plus, Note 20 Ultra 5G, S21, S21 Ultra 5G, S21 FE 5G, S21 Plus 5G ,S21 5G, S22 Ultra 5G, S22 5G, S22 Plus 5G, etc

   Huawei    -   P30 PRO, P20 PRO, Mate 20 PRO, Mate 30 PRO, Mate 40 Pro, Mate 40 Pro Plus, Mate 40, Mate 40 Rs Porsche Design, P40 Pro, P40 Pro Plus, etc

 

                                                                    ......  beneficiază de preţuri speciale şi garanţie.


  Innocent  Dacă in timpul procesului de laminare cedează display-ul, noi punem altul nou fara costuri suplimentare!!!

        Relaţii puteti obtine pe Email, telefonic, messenger facebook, whatsapp sau direct la punctul nostru de service din Iaşi, zona Podu Roş, în spatele Oficiului Postal Nr. 3 - Parcarea RedCube ( Sos. Nationala Nr.198 Bl. B Sc. B - cladirea MobiServ)

 

Ne poti contacta:

Email     office@mobiserv.ro

              service@mobiserv.ro

Facebook

Whatsapp   0723361000

0730112230
0730112234
0730112231
0232244214

www.mobiserv.ro.

MobiServ - soluţia pentru comunicaţie!

 

 

 

Detalii livrare FanCourier:



       Clientii cu domiciliul in afara zonei de acoperire FanCourier sunt anuntati ca in cazul expeditiilor prin acest courier se vor percepe taxe suplimentare in functie de kilometrii suplimentari pana la punctul de livrare. Aceste detalii vor fi comunicate de catre un reprezentant vanzari dupa finalizarea comenzii si verificarea disponibilitatii produselor comandate.


       Daca aceste costuri nu sunt acceptate de catre client, comanda respectiva se anuleaza fara nici o obligatie fata de client sau comerciant.



Multumim!

Stimati clienti !!!
      Dorim sa va aducem la cunostinta ca in Luna IULIE, datorita concediilor de odihna avem urmatoarele modificari in programul de lucru al punctului de lucru "PoduRos Service" :
   04 Iulie - 11 Iulie 2016 -     09.00 - 18.00
   12 Iulie - 21 Iulie 2016 -   Program normal
   22 Iulie - 29 Iulie 2016 -     09.00 - 18.00
Va multumim pentru intelegere si ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri generate datorita acestor schimbari de program.
                                                                      Echipa MobiServ,

 Money mouth  Stimati clienti: 

 

                     Incepand cu data de 01.08.2021


       SERVICIILE DE LIVRARE PRIN POSTA ROMANA AU FOST SUSPENDATE,

 

        ASADAR toate coletele vor fi expediate prin FanCourier cu tarifele aferente acestui courier.

 

 

                                    Multumim pentru intelegere,

 


       STOCURILE PRODUSELOR COMERCIALIZATE PE SITE SUNT COMUNE CU MAGAZINELE NOASTRE, ASADAR DUPA CE A FOST PLASATA COMANDA, UNUL DIN CONSULTANTII DE VANZARI VA V-A CONTACTA PENTRU DETALII.


                        VA MULTUMIM SI NE CEREM SCUZE PENTRU INCOVENIENTELE GENERATE!


 

 

   

      În curând website-ul nostru va fi actualizat complet cu o gamă variată de accesorii originale, accesorii neoriginale de calitate superioară, consumabile, folii de protecţie antistatice, folii antiscratch, folii antisoc ,  o paletă de terminale GSM pentru toate buzunarele  , disponibile pentru achiziţie şi, desigur, vom începe campaniile de concursuri atractive atât pe site cât şi pagina oficială Facebook.Preturile afisate cu zero se datoreaza faptului ca fie stocul este zero fie acest produs este in asteptare de la importator .

 

 

         Preturile pentru deblocarile oficiale la terminalele SAMSUNG, XIAOMI, NOKIA si HUAWEI beneficiaza de o reducere considerabila , gama completa SONY este acoperita pentru unlock si remedieri erori , va punem la dispozitie o paleta completa pentru toti producatorii de terminale GSM si CDMA pentru rezolvarea problemelor sistemului de operare .

Promoţii

Coş de cumpărături: 0 produse

Categorii produse

Huse Vetter Acumulatori Vetter Accesorii Auto Vetter Folie Protectie Vetter Cabluri si Adaptoare Vetter Accesorii Huse Originale Huse USAMS GPS Navigation Accesorii MINIONS Curea Ceas Samsung Smart Watch Acumulatori Telefoane Mobile - Calitate A Tablete Casti Bluetooth Wirelles Piese Service Terminale GSM Imprimante Portabile Telefoane mobile Incărcătoare originale Incărcătoare auto originale Cablu Transfer Date Original Adaptor universal Handsfree original Tastaturi originale Carcase originale Panouri frontale originale Capace originale baterie / acumulator Folie protectie Momax antistatică Folie protectie antiscratch Folie protectie la comanda Acumulatori originali Acumulatori Momax Acumulatori Momax X-Level Acumulatori Extinsi Acumulatori Externi Universali Travel iPower

Sortare după marcă

Philips Wiko Vetter USAMS Utok iHunt Myria Garmin Oppo Xiaomi OnePLus Xiaomi Acer Asus Apple Alcatel BlackBerry HTC Huawei LG Motorola Nokia Samsung Sony Sony Ericsson Universal

Parteneri

QIWI


Servicii Mobiserv

 

 

Asigurăm service pentru o gamă variată de terminale GSM (telefoane mobile / tablete ) şi nu numai.

Vă punem la dispoziţie serviciile noastre atât pentru componentele comercializate de noi cât şi pentru componentele aduse de către dumneavostră (originale sau de provenienţă).

Servicii oferite de MobiServ:


  • Înlocuire dispaly / LCD / afişaj - operaţiune executată la cererea clientului cu piese originale sau de provenienţă.
  • Înlocuire touch / touchscreen - operaţiune executată la cererea clientului cu piese originale sau de provenienţă.
  • NOU !!!!    Inlocuire sticla sau touch ( la aceasta operatiune , se recuperează lcd / display existent si se inlocuieste doar piesa sticla sparta ) dupa cum bine se știe , piața beneficiaza din ce in ce mai mult de device-uri compacte ce au in componenta sa subansamble afisaj laminate ( display , touch si sticla ca fiind cupla ) datorită noii linii de decapare / curatare / laminare OCA ( Optically Clear Adhesive ) generație 2016 achiziționata de compania noastră , procesul este îmbunătățit deoarece in proportie de 75% este automatizat si doar 25% se intervine uman . La unele modele de smartphone același proces este folosit pentru înlocuirea touch-ului . In proportie de 99% se utilizeaza OCA film 3M ( Optically Clear Adhesive 3M  )
  • Înlocuire carcase sau componente de carcase.
  • Înlocuire folie / flex / bandă legatură între placa de bază şi placa intermediară pentru afişaj respectiv comenzi tastatură superioară.
  • Înlocuire plăci intermediare, comenzi tastaturi, respectiv comenzi superioare, la terminalele prevăzute cu slide / şină.
  • Înlocuire componente principale ce ţin de funcţionarea terminalului dumneavoastră în condiţii optime.
  • Reparaţii software ce apar în urma unui update nefinalizat corespunzător.
  • Rescrierea parţială sau totală a meniului telefonului mobil în limba dorită de dumneavoastră (exemplu: limba română).
  • Deblocarea terminalului mobil (telefon mobil / terminal gsm) în cazul în care aţi uitat parola de securitate (codul de utilizator, codul de securitate, parola de siguranţă), situaţie în care sunt şanse ca datele dumneavoastră personale să nu poată fi recuperate (există riscul de a pierde informaţiile personale).
  • Decodarea terminalului mobil (telefon mobil / terminal gsm) în cazul în care acesta a fost achiziţionat din altă ţară şi are activă restricţia de operator sau resticţia de ofertă) caz în care terminalul dumneavoastră nu poate fi folosit cu o altă cartelă sim în afară de cea pusă la dispoziţie de către operatorul GSM iniţial ( aici ne bucurăm sa precizam ca sunt suportate 99% din modelele existente in piața ) .


Toate operaţiunile beneficiază de o garanţie de 90 zile, în limita condiţiilor minime de exploatare!

Important!

Toate aceste operaţiuni sunt condiţionate de starea aparatului dumneavostră, numărul de ordine intern, timpul de aşteptare impus de către operatori în cazul decodărilor (fiecare operator în parte are un timp de aşteptare ce trebuie respectat), telefoanele mobile aflate deja în procesare la punctul de lucru unde vă adresaţi, zilele de concediu legale, sărbătorile impuse de lege ca fiind libere.

Pentru fiecare terminal mobil există soluţii de rezolvare, dar acest lucru impune timp, în unele cazuri de ordinul minutelor, dar în alte cazuri extreme reparaţia / prestarea de serviciu poate dura ore sau chiar zile.

Aşadar avem rugămintea să respectaţi pe cât posibil termenul comunicat de către operator în momentul preluării terminalului în service şi, cu siguranţă, veţi fi contactat telefonic sau prin mesaj tip SMS când device-ul va fi finalizat şi probat.

Compania noastră anunţă clienţii despre finalizarea lucrărilor aferente prin SMS (mesaj standard GSM), iar în cazuri extreme vă contactăm telefonic pentru a vă comunica modificări de preţuri pentru care cerem acordul clientului de a înainta procesul de reparare.

Pentru o mai bună fluidizare a activităţii de service avem rugămintea de a comunica operatorului la predarea terminalului GSM (telefonului mobil) toate detaliile cerute de acesta vis-a-vis de conjunctura în care au aparut defectele declarate de către dumneavoastră.

Nu ne asumăm răspunderea pentru defectele nedeclarate, defectele ascunse, etc.

Nu ne asumăm răspunderea pentru datele personale, cartelele de memorie, cartele sim uitate de către dumneavoastră în terminalele  predate în service în vederea reparării.

Nu ne asumăm răspunderea pentru terminalele gsm ajunse la noi în punctele de service după alte intervenţii la terţe puncte de service.

Nu putem oferi garanţie la reparaţii care au avut drept factor principal: apa, condensul, şocurile mecanice. Buna funcţionare a terminalului dumneavostră depinde foarte mult de modul în care va fi protejat şi intreţinut.

 

 

Vă mulţumim pentru înţelegere!